Click Me

Falling leaves

Annyeong

Hello Chingoo~welcome to my blog~happy reading~

Pengumuman

Cakap Sambil Senyum

mitsu sayang semua yang sudi membaca blog ni..kita kawan sampai mati =_="

Total Pageviews

Powered By Blogger

Likes

nuffnang2

Wednesday 21 March 2012

Tatkala ke-BUSY-an

Annyeong,


Salam semua...hari ni sangat busy menaip report yang baru selangkah bayi...bila dah menghadap lappy perkara pertama jeguk twitter pastu Blogwalking kejap pastu Tumblr dan terakhir sekali FB...adoiiii..ni la masalahnya terpenjara di alam sosial network macam takda LIFE kn aku ni...


Dengan rajin nya aku...CHEWAHHHHH..membantu mak aku kat dapur...maklum la aku ni mana ada adik beradik pempuan...semua hero-hero...so bakat memasak tu kitorang yang serap semua...HUAHUAHUA..dari kecik dah kitorang dididik wat keja umah (bukan keja skolah ye)...contoh yang pernah aku buat seperti memcuci pinggan, melipat baju, menyapu sampah, mencuci baju, hantar adik ke skolah,masak dan paling best buat kuih dan biskut bila menjelang raya...so kiranya aku ni SUPERMAN yang mampu membuat kerja ala ala multi-tasking tanpa sebarang masalah...


Sejak dua menjak usia semakin meningkat ni kan aku sifat pemalas aku semakin menjadi pulak..arini mak aku cuti sebab sickleave arini aku merajinkan diri kemas umah mencuci pinggan...TUNJUK RAJIN..So arini sempat menyiap dua kek..




7 comments:

  1. cesss... boleh pula anda post gambar kek batik yang nampak sedap dikala diri ini terperuk dalam uni yang kosong nih... T_T anyway, baru jumpe blog nih.. apasal x tergerak nak carik blog you eh sebelum nih? lol. dozoo yoroshiku ^^

    ReplyDelete
  2. paling suke makan kek kat bawah tue, sedap xD

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. kena belajar...maklum la takde adik beradik pempuan...takde org nk mewarisi resepi mak...hu hu hu

      Delete
  4. owh patutlah.. okay lepas ni belajar lg..
    nanti boleh bukak kedai mkn resepi emak =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. he he ok...nak kecar cita cita dulu...tak arif sangat pasal bisnes2 ni ;)

      Delete

sahabat yang merentas masa