Click Me

Falling leaves

Annyeong

Hello Chingoo~welcome to my blog~happy reading~

Pengumuman

Cakap Sambil Senyum

mitsu sayang semua yang sudi membaca blog ni..kita kawan sampai mati =_="

Total Pageviews

Likes

nuffnang2

Thursday, 3 May 2012

Bulan Pakai Payung

Annyeong...

Salam Semua...

Malam tadi sunyi sangat bintang bersembunyi disebalik awam tiada bunyi jeritan cengkerik dan tiada angin yang meniup pokok di kawasan sekitar yang ada geng2 nyamuk yang dahagakan darah berterbangan bebas di seluruh badan...wahhhh...disaat aku mendongak langit aku terpaku...YA ALLAH indahnya bulan malam ini dan aku bersyukur masih diberikan kelebihan pancaindera ini untuk melihat kekuasaan MU..aku amik handphone aku dan cuba amik gambar eh tak nampak payung bulan tu...aku cepat2 msg kazen aku depan rumah sebelum keindahan itu pudar..kazen aku datang dengan kamera DSLR dia tolong amikkan pic ni...

p/s: rugi la bagi orang tak dapat tgok malam tadi...macam biasan cahaya tapi ianya bukan biasan cahaya...ia seperti awam memberikan satu ruang kosong berbentuk bulatan untuk bulan menampakkan diri untuk semua makhluk dimuka bumi ini...SUBHANALLAH

8 comments:

  1. subhanallah..indahnya ciptaan Allah.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. pqah ada tgok tak mlm tadi?...or juz kawasan tmpt tinggal zie je nmpak cmni?

      Delete
    2. tak nampak pown ada payung macam tu..tapi piqah tgok bulan mengambang macam tu la. kwan zie ja kot ada payung tu..hehhe

      Delete
    3. hehe...yela2...cantikkan bulan ni ;P pqah jelz sebab tak dapat tgok mlm tdi btul tak? wekkkkk

      Delete
    4. ye la ..mesti a jeles.. :p wek! sawak je boleh tgok mcm tu..

      Delete

sahabat yang merentas masa