Click Me

Falling leaves

Annyeong

Hello Chingoo~welcome to my blog~happy reading~

Pengumuman

Cakap Sambil Senyum

mitsu sayang semua yang sudi membaca blog ni..kita kawan sampai mati =_="

Total Pageviews

Powered By Blogger

Likes

nuffnang2

Friday 18 May 2012

Hari ini

Annyeong...

Salam semua...

Semalam aku tidur lewat memang dah tau hari ni ada banyak kerja aku nak kena buat..hehe..Bangun set jam 6.30 am..Bunyi je alarm aku tutup pastu tidur balik..haha..sedap jugak kn tidur baru aku tau..tapi masih jugak taknak tidur awal..nak buat macam mana dah mata ni memang taknak tido awal..pernah jugak terlelap pas Isyak tapi terbangun pulak jam 2 pagi pastu tak dapat tido balik..ending tetap jugak sama kan..

Nak taknak terpaksa memaksa diri bangun..tu pn jam 7.30 pagi baru nak berpisah dengan tilam..janji dengan kawan jam 8 pagi..syukurla di lahirkan sebagai seorang lelaki 30 jam tu cukup ntuk mandi dan berkemas dan makan...haha..nak kemas barang pn satu hal jugak..terlupa nak pakai spek, buku diari nak bagi kat Mira dan Su dan jugak laptop sebab Aini nak amik Running man..memang taksah kalu tak lupa.. =_="

Sampai je kat umah diorg, diorg jemput naik atas..rumah diorg tingkat 4..pagi2 dah bersenam dengan mata masih layu naik anak tangga..hehehe..masuk je umah diorg siap masak ajak makan ni memang 1st time awal pagi g rumah anak dara dah tu sarapan dengan diorg...hahaha....wlpun aku baru je lepas makan kat umah...tak pe, aku makan lagi walaupun aku ni jenis tak dapat makan pagi..sedap jugak dia masak walaupun pedas..

Jam 8.30 aku dan Mira gerak g unimas dan perkara aku paling tak suka tinggalkan IC kat pondok guard unimas tu..Sampai je kitorang g studio nak amik videocamera sebab kul 9 ada shoot kat bilik Prof Charles..Tunggu Wan jap sebab klu takde Wan tak dapat nak shoot sebab dia cameraman Mira hehe..sempat jugak jenguk bilik tempat diorang editing jumpa Bet...hehe...terserempak Raja and The Gang..haha..Lama jgk tak jmpa diorg..

Tepat jam 9 kitorg g pejabat pensyarah..shoot satu scene je..macam2 perkara lucu belaku kat dalam bilik tu...taknak cerita biarlah rahsia...haha..pastu Mira ajak g jalan kat Bazar Unimas..Aku,Wan dan Mira g sama2 tgok gerai2 dan barang2 yang ada dijual kat sana...Mira belikan aku Ice-blend Strawberi tengkiuuuuuuuuuuuu Mira..sempat jugak melayan tengok orang ber-Mukun di Bazar Unimas tu..kalu tak silap tu kumpulan yang sama masa Hari Keluarga PNMB aritu kat One Hotel Santubong..(kalu tak tau ber-mukun tu ape g google cari sendiri jangan malas)...dah habis pusing Bazar tu kitorg gerak balik g studio tgok preview Filem pendek Mira..aku ketawa tgok muka aku sendiri dalam tu..sempat tgok DVD cover Filem pendek Wan nampak macam menarik baca dari sinopsis pasal 2 kawan balik kpg dalam perjalanan balik kpg tu mcm2 tragedi berlaku..sokonglah filem pendek mereka ;)

kat bawah ni pic yang sempat aku amik masa kat Bazar Unimas tadi... ^^




pic kat bawah ni pulak agak menarik ni kat link way g studio...




Tengah duk lepak kat studio, Bet datang mintak tolong hantar balik..kesian Bet harini dia tak sihat..aku pun g hantar Bet sebelum dia pengsan kat situ..lagipun aku nak g jumpa Aini jap sebab nak amik lappy tapi sebelum balik kena jumpa Su kejap sebab nak bg Diari..dia retissss haha...Baru je nak ajak dia lepak tapi dia taknak..takpe mugkin lain kali..selesai tugasan aku kat sana aku dan Bet pn gerak balik g umah Bet..Pastu lepak ngn Aini dan Joe...diorg kat tingkat 4 dan aku pulak kat bawah tempat parking..lepak versi baru...haha...nak cakap pun kena jerit2 ..hahahaha..

Pastu aku aku balik kira nak gerak terus uruskan hal yang tertangguh ni tapi abg aku pulak tak bgn lagi..so aku plan nak uruskan benda tu petang..aku baring tertido kat ruang tamu sebab penat tak cukup tido..padan muka aku..Jam 2.30 petang aku gerak g pejabat jumpa Sir uruskan pasal nak kuarkan duit KWSP dan jugak nak kuarkan transkript..orang lain semua dah konvo taun aku je belom...insyallah bulan 11 nanti aku konvo...kawan2 lain ada yang dah kerja dah..hehe..aku tengah mengejar tempat impian aku...Ya Allah luruskan jalanku permudahkan jalanku...

Esok pulak kena bangun awal pagi sebab dah janji dengan mak...ok boss esok full day tolong mak haha...takde adik beradik perempuan kerja kat rumah aku kena buat...dah biasa..mintak izin mak sebab nak mintak izin kuar umah 26hb ni..sebab 25,26,27 agak busy sebab majlis kawan kawin..mak suruh tolong2 apa yang patut...mak dah cakap ok so esok taknak malas dah..wuhuuuuuuuuuuu ;)

p/s: agak lama tak tgok Su, Mira, Qienah, Aini, Joe, Bet Wan, Janggut dan Raja and the gang..haha..btw I wish good luck untuk filem pendek korang..salah dan silap terkasar bahasa dan tergurau melampau haraf dimaafkan... ^^

6 comments:

  1. tu ka mukum zie?hahahhah ..:) x penah tau piqah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. joget melayu diiring musik dari kompang dan biola pastu pantun spontan...hehe

      Delete
  2. eh please laa... su bukan artis ea.. azizi bin anuar tu kot yg artis..

    ReplyDelete
  3. wah ... arca dari enjin moto ke tu... lawa siot... huhuhu

    ReplyDelete

sahabat yang merentas masa