Click Me

Falling leaves

Annyeong

Hello Chingoo~welcome to my blog~happy reading~

Pengumuman

Cakap Sambil Senyum

mitsu sayang semua yang sudi membaca blog ni..kita kawan sampai mati =_="

Total Pageviews

Likes

nuffnang2

Sunday, 8 April 2012

Tersasul


Annyeong...

Salam semua....

Mai sini hang nak habaq kat depa kisah awek ni...dia ni pandai cakap sarawak...best la borak2 bahasa swak dgn dia ni..

Eh...napa aku melalut ni...sori2..ni kisah lucu...**agak lucu gak bagi aku dan ini kisah benar bukan rekaan

Ada seorang budak bernama Piqah...straight to the point...bagi nama dan link terus...dia memang pure orang semenanjung tau tapi fasih cakap sarawak...dan amat meminati dan memuja lagu W** H**** cer korang usha blog Piqah hehe   **mati aku kang dia baca ni komfem mengamuk..

Kisah bermula....

Dia ni g beli makanan Rabbit dia tersasul pulak cakap sarawak ntah apa la dia dok pikir masa tu...hehe

"pakcik, ada sik makanan arnab, juak brapa harga?"

dengan muka slumber dia cakap kat tuan kedai...hehe
**(tak dapat nak bayangkan la perasaan dia masa tu)**

 Pak cik kedai tu dengan muka blur tgok muka Piqah...muka sedikit demi sedikit mengukir senyuman dan di susuli dengan gelak ketawa...
**mesti muka dia tengah merah pekat...hahaha**

p/s: jangan tweet or ber-FB kalau pegi kedai...haha...kepada tuan punya badan jangan marah ea ;D nak tau betul ke tidak tanya tuan badan kalau nak tahu kisah sebenar hehe...dan entry ni pn diatas izin tuan punya badan..

15 comments:

  1. hahah.kisah spa ni ktk??? :) hahahahhah

    ReplyDelete
    Replies
    1. kisah org yg komen di atas =_="

      Delete
    2. kmk polah pekak .hahaha! c dgr! heheheh

      Delete
    3. yaaaaa....nang bujat eh...malu la nya ya haha ;D

      Delete
  2. Haaa, piqah pandai speaking sarawak!
    Nnt ajar akak keyh (;

    ReplyDelete
    Replies
    1. piqah tu owg swk celup hahaha

      Delete
    2. hahah..kak syida nnti piqah ajarkan ya.. mitsukizuzie. kena celup ngn ktk la ni.. :P

      Delete
    3. haha sapa srh dok layan twitter masa g kedai?haha..kn dh malu haha

      Delete
  3. saje blog walking..jumpa pula blog ni..nice blog..so i follow u :)

    ReplyDelete
  4. pandai jugak awok lukis
    ada bakat =))

    ReplyDelete
    Replies
    1. sekadar hobi je ;) baru nak mula balik melukis lama dah tak wat keje lukis2 ni

      Delete

sahabat yang merentas masa