Click Me

Falling leaves

Annyeong

Hello Chingoo~welcome to my blog~happy reading~

Pengumuman

Cakap Sambil Senyum

mitsu sayang semua yang sudi membaca blog ni..kita kawan sampai mati =_="

Total Pageviews

Powered By Blogger

Likes

nuffnang2

Wednesday 16 May 2012

Biarlah ia Halal




Saya mempunyai perasaan terhadap awak ....
Mungkin perasaan saya sahaja....
Tidak~!!....Saya betul cintakan awak ...
Tetapi .....
Ia amat ditegah...
Saya tahu saya tidak dapat bersama awak...
Kerana ALLAH saya tak sanggup menanggung murka-NYA...
Saya akan menahan pandangan mata ini, saya dan menutup hati dari keinginan sekarang...
Walaupun ia amat menyakitkan dan saya hanya mahu berteriak kepadamu bertapa banyak maknanya awak bermakna kepada saya ...
Saya menghentikan langkah daripada membawa awak kepada dosa...
Saya rela disakiti dan menjauhkan diri dari awak daripada berbuat dosa kepada Allah
Saya rela ditinggalkan keseorangan daripada menjadi kekasih awak....
Kerana saya cintakan awak....saya ingin jadikan awak isteri saya...
Cintailah saya seadanya cukuplah untuk memahami saya...
Kerana saya cintakan awak
Cukuplah dan pastikan ia Halal...

p/s: Hanya untuk renungan bersama tidak ada kaitan dengan hidup MITSUKIZUZIE ^^ Sekian Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

sahabat yang merentas masa