Click Me

Falling leaves

Annyeong

Hello Chingoo~welcome to my blog~happy reading~

Pengumuman

Cakap Sambil Senyum

mitsu sayang semua yang sudi membaca blog ni..kita kawan sampai mati =_="

Total Pageviews

Powered By Blogger

Likes

nuffnang2

Thursday 3 May 2012

Terbang RM150 gara-gara kilat

Annyeong...

Salam semua...

Semalam tgh syok2 dok melayan diri bermain game online tetiba...!@#^!%$&%!$*%$*! **maaf aku tak tau nak eja bunyi kilat*** kilat macam nak makan orang kuat macam Incredible Hulk.. Ingatkan FLASH kamera siapa tadi..ishhhhh..

Tgok luar langit gelap hujan turun dengan lebat pastu angin kuat pokok bunga depan rumah bersilat sesama sendiri...ada yang terkena flying kick rakan sendiri rebah nun di sana kat depan rumah jiran...dan ada jugak pokok bunga botak akibat bertarik sesama sendiri...bertapa hebatnya aku nak cerita pasal kelmarin...

Tak cukup dengan tu rumah plak BLACK OUT...wahhhhhh...semua tergamam adik dan abang aku pn sama..pastu dengan rasa bersyukurnya aku merebahkan badan aku dan tertido...hahaha...hujan sejuk plak tu...wekkkk

Cukup jam aku automatik terbangun tu pn sebab msg der..dengan semangat berkobar-kobar aku terus on9 guna handphone aku...eh... connection time-out pulak..tanya abang dia cakap router rosak..aku buat2 hepi..pastu g mengadu kat bapak depan pintu...sanggup tunggu bapak dan mak balik kerja berjam jam depan pintu..konon nya nak bagitau berita tergempar...nasib tak kena tampar...hahaha

Hari ni baru tukar router baru terbang RM150.. jenis router lama takde lagi so tukar router jenis baru..yang baru banyak kekurangan dari yang lama...sedihnya...suka lagi barang lama dari yang baru..hmmm...bapak aku pesan hargailah benda lama tapi dah terlambat aku nak aplikasikan nasihat dia...yang baru aku just suka Samsung Galaxy Note..kbai

lebih kurang macam ni la gaya tarik rambut pokok bunga yang sedang berkungfu sesama sendiri...credit to pakcik Google


p/s: pasni tak dapat jadi hero online masa hujan ribut =_="

2 comments:

  1. hahhaha... sempoi la post ni.. gelak kuat piqah baca.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. pqah gelak dari pagi sampai petang kn...zie dengar gelak piqah la dari sini...hehe

      Delete

sahabat yang merentas masa