Click Me

Falling leaves

Annyeong

Hello Chingoo~welcome to my blog~happy reading~

Pengumuman

Cakap Sambil Senyum

mitsu sayang semua yang sudi membaca blog ni..kita kawan sampai mati =_="

Total Pageviews

Powered By Blogger

Likes

nuffnang2

Friday 11 May 2012

Tempat di dalam hati saya



Anda sentiasa mempunyai tempat di dalam hati saya
Ia berada di sana hanya untuk anda
Tiada tempoh masa yang terlepas,
Bahawa saya sentiasa fikir tentang anda.

Saya sentiasa berdoa dan berharap
Bahawa suatu hari nanti kita akan bertemu
Dan bahawa percikan sedikit
Akan terasa.

Masa yang telah datang apabila percikan bunga api yang telah menyala
Dan saya fikir ini boleh sama ada.
Sehingga alam semulajadi meniup tiupan angin
Dan meletupkan keluar.

Saya tidak tahu mengapa ia berlaku
semuanya tidak menjadi
Saya ingin tahu banyak tentang awak
Mungkin ia tidak bertujuan untuk menjadi.

Saya masih akan bertemu anda
Satu hari sehingga di alam lain
Sehingga itu, saya percaya anda melihat saya dari atas sana

Jadi, sehingga tiba masanya
Saya mahu anda untuk berehat di selamanya
Berfikir saya dan ingat
Saya bangga menjadi salah satu dari kamu....

No comments:

Post a Comment

sahabat yang merentas masa