Click Me

Falling leaves

Annyeong

Hello Chingoo~welcome to my blog~happy reading~

Pengumuman

Cakap Sambil Senyum

mitsu sayang semua yang sudi membaca blog ni..kita kawan sampai mati =_="

Total Pageviews

Powered By Blogger

Likes

nuffnang2

Friday 2 March 2012

Aku dan Streamyx

Annyeong,


masa memula dulu aku pasang internet perghhhh kemain laju 100 Mbps...syok online tak ingat dunia...pagi bertemu petang bertemu pagi...laju la katakan...nak tgok movie tak perlu la nak download tgok je online...takde buffering...


sekarang hmmm takyah nak cakap rasa tertipu...baru je bayar habis kelmarin, malam dh tak boleh online...apa celop...


tgok ststus line plak...WHAT???!!!! 54 Mbps???...tetiba kurang...what wrong??


diorang kata ada sesetengah daerah akan ada gangguan sebab diorang tgh upgrade diorang punya line so terpaksa la line internet pengguna streamyx dikurangkan (tu ..ok aku cuba paham situasi sekarang tapi takkan lah sampai malam langsung tak dapat online..kazen aku punya internet takde prob pn padahal rumah kazen aku depan rumah je...ok je 24 jam takde pn line hilang


so TEORI sesetengah area yang akan terkena gangguan tu aku TOLAK TEPI...so please la jaga hati customer..sebab skang ni aku memang sangat perlukan internet, nak buat report lagi nak cari peluang pkerjaan lagi...bukan aku tak tau erti bersabar...tapi dah lama sangat aku ni bersabar..


(luahan hati penguna internet) >_<

No comments:

Post a Comment

sahabat yang merentas masa