Click Me

Falling leaves

Annyeong

Hello Chingoo~welcome to my blog~happy reading~

Pengumuman

Cakap Sambil Senyum

mitsu sayang semua yang sudi membaca blog ni..kita kawan sampai mati =_="

Total Pageviews

Likes

nuffnang2

Friday, 9 March 2012

Ringan tulang di hujung minggu

Annyeong,


Selamat berhujung minggu semua..seperti biasa, aku ni bila tau je esok sabtu dan ahad memang dah set dh otak bangun tengah hari...alaaaaa tipu la kalau korang cakap tak pernah buat camtu...kemalasan aku ni aku balas dengan membuat kerja mencuci rumah...kasihan la kat mak aku dah la dia sorang je pompuan kat dalam rumah...ya lebih mengukuhkan lagi maksud tersebut "ADIK BERADIK AKU SEMUA LELAKI" tak ada adik pempuan nak dibuli soh wat kerja rumah...


YA~!!! aku bangun tepat jam 12 tengah hari dan terus meluru ke bilik mandi dan mencuci apa yang patut ( maksud aku cuci baju la ) dan terus aku mandi...pas mandi pulak aku terus ke menyidai baju dan meluru ke arah dapur pulak..meluru kedapur bukan mencai makanan tapi bergegas nak kemas dapur pulak...kenapa bergegas pulak?sebabnya mak aku dh nak sampai rumah...sebab mak aku kuar pagi tadi dan kemestiannya apabila dia balik mesti rumah siap kemas dah dan taknak bersepah lagi...adik aku pulak kemas ruang tamu...kitorang dari kecik di didik camni..setiap orang kena ada tugas masing-masing...sebab itulah kehidupan sesebuah keluarga...


ni la keadaan dapur yang agak bersepah dan aku amik gambar ni masa aku tengah cuci dan menyimbah air...SEMPAT LAGI~!!!!!




No comments:

Post a Comment

sahabat yang merentas masa