Click Me

Falling leaves

Annyeong

Hello Chingoo~welcome to my blog~happy reading~

Pengumuman

Cakap Sambil Senyum

mitsu sayang semua yang sudi membaca blog ni..kita kawan sampai mati =_="

Total Pageviews

Powered By Blogger

Likes

nuffnang2

Saturday 5 November 2011

Tatkala diambang menyambut Aidil Adha 2011

Annyeong~


ini la pulut panggang kalau yang tak tau tu~

YEAY!!! Raya~raya~ 


BERGUMBIRA~BERGUMBIRA


ketupat instant~malas la nak buat manual melipat daun buat bekas
Seronok~ sebab apa aku sukaaaaa sangat pasal hari perayaan? ~SEBAB makanan laaaaa~ aku suka makan dan makan dan makan~ 


tengah pikir ayam ni nak masak apa~


Bila hari perayaan la kami saudara mara akan berkumpul ramai-ramai~ dan yang paling best mak aku akan masak SPECIAL tau~ aku sangat suka masakan mak aku~ mak aku pandai masak~ dulu2 masa aku kecik-kecik dulu aku masih ingat mak aku selalu ikut pertandingan memasak kat kampung~ dan selalu gak dapat num SATU~ woot~woot~


ni pulak itik yang tgh diperap~masak lada hitam


tapi kan kitaorang tak ada adik beradik pempuan~ kesihan mak aku tak ada orang yang akan mewarisi bakat masakan mak~ aku pandai masak walaupun aku ni lelaki sejati tapi aku punya sikap sangat malas (~dh lumrah semulajadi perangai lelaki~)


ni pulak kacang yang tgh di panggang nak buat kuah satay


Ahhh~aku mula mengarut luar dari topik nampak nya~ btw aku nak ucapkan SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDIL ADHA @ HARI RAYA KORBAN~

No comments:

Post a Comment

sahabat yang merentas masa