Click Me

Falling leaves

Annyeong

Hello Chingoo~welcome to my blog~happy reading~

Pengumuman

Cakap Sambil Senyum

mitsu sayang semua yang sudi membaca blog ni..kita kawan sampai mati =_="

Total Pageviews

Powered By Blogger

Likes

nuffnang2

Monday 7 November 2011

Masalah timbul bila tak update dan tak peka~

Annyeong,


eh apa macam raya korang semalam??best tak??~
arini cuti umum tapi aku tak merasa cuti pun~ 
sebab??...sebab aku pagi tadi kena bangun awal~




ini la sebab mengapa aku awal2 pagi dh memecut~ dh siap smart abisssss!!! malam tadi sempat g mintak tolong kawan aku potong rambut~ macam bersemangat berkobar kobar kn~ tapi aku memang nervous la sebab aku perlu menyesuaikan diri dengan keadaan tempat yang baru~ memang aku tau ari ni cuti umum tapi kat surat yang aku terima dari college menyatakan aku melapor pada hari ini~ hu hu bila sampai je ternyata memang tak ada org~ so aku balik la so esok la aku g melapor diri~ harap2 semua nya berjalan lancar~ dan doakan aku dapat supervisor yang baik hati~


p/s: sempat tengok orang main golf pagi tadi~

2 comments:

  1. tu nak kasi awak mkn hangin dulu....g ronda2...kenal2 tempat...hope dpt sesuaikn diri dgn segera...

    ReplyDelete
  2. Yumida: TQ~ ya la kan bukan makan hangin tapi naik hangin pn ade gak td~ tadi pn ade call pejabat 2 3 kali xde orang~ sempat pusing kawasan tu 3 kali jap pastu balik~

    ReplyDelete

sahabat yang merentas masa