Click Me

Falling leaves

Annyeong

Hello Chingoo~welcome to my blog~happy reading~

Pengumuman

Cakap Sambil Senyum

mitsu sayang semua yang sudi membaca blog ni..kita kawan sampai mati =_="

Total Pageviews

Powered By Blogger

Likes

nuffnang2

Monday 21 November 2011

I tak suka YOU...pleaseeeeeeeee lah~

Annyeong,


Ya aku mengistiharkan anugerah " I tak suka YOU " dimenangi oleh KESESAKAN DI BULATAN UiTM Kota Samarahan...inilah benda yang aku hadapi tiap tiap kali balik petang~kalau balik awal berkemungkinan takkan stuck kat sini tapi aku kena jaga student kat lab yang tengah buat FYP~ terkadang terfikir balik pukul 5.30? alang gilak bh mun mok aher aher sekali
 bila dah tersangat sakit hati aku pun memutuskan untuk pergi ke Tasik Desa Ilmu~ nasib baiklah cuaca petang tu elok je angin sepoi bahasa~ yang menyedihkan aku lepak sorang~ ahhh macam tak biasa la pulak~ (word pancing memancing nampak) HA HA HA
eh lupa pulak ni la kasut NIKE aku~ yang best pasal kasut ni ia GLOW IN THE DARK~ I bet korang tak kan jumpa lagi la kat kedai~ sbb masa aku beli this is the only ONE dan may be hanya satu-satu nya yang wujud di muka bumi ni~ kalu ade pn bukan design macam ni~ sbb tu aku memang aku tak pakai pun kasut ni tiap hari~ SAYANG SAMA DIA
kasut ni menyerap cahaya~ makin banyak cahaya yang diserap mkin terang la ia di tempat gelap~ nampak mustahilkan~ TIADA LED...cantik sangat bila tengok ia bercahaya dalam gelap~nanti aku upload pic tu~ petang kelmarin aku tak sempat amik~ lampu neon tak mampu membekalkan cukup tenaga so tunggu esok aku nak jemur di tengah padang pasir~ HA HA ye sayang ko serap la berapa banyak cahaya MATAHARI tu ye~ SEDOOOT SEDOOOT....ekekekeke

No comments:

Post a Comment

sahabat yang merentas masa