Click Me

Falling leaves

Annyeong

Hello Chingoo~welcome to my blog~happy reading~

Pengumuman

Cakap Sambil Senyum

mitsu sayang semua yang sudi membaca blog ni..kita kawan sampai mati =_="

Total Pageviews

Likes

nuffnang2

Sunday, 6 November 2011

Kisah ku di Hari Raya Aidil Adha

Annyeong~

Baca Fatihah dulu~
ekekeke...dah ke?

Al-kisah...........

jam menunjukan tepat pukul 7
dan aku........


 masih di buai dek mimpi yang yang indah~ dengan suasana pagi yang sejuk aku teruskan berulit denagn selimut ku memanjakan diri~ tatkala ada juga menjenguk jam di telifon bimbit ku yang setia menemaniku masa tidur ku sejak dari dulu lagi~

DAN......beberapa minit kemudian~


aku di kejutkan dengan bunyi suara kecil memberi salam dan firasatku ini mengatakan sesuatu akan berlaku.....ternyata betul tekaan aku~ tidak semena mena pintu bilik aku di ketuk bagai nak roboh~ nak jugak aku menjerit tapi aku tau di sebalik pintu tu hanya budak kecik yang tak tau apa-apa~


hurmmm....ON THE SPOT aku bangun~ suara kecik dengan frekuensi tahap tinggi yang mampu memekakkan telinga aku ni~ tak cukup dengan teriakan suara dan dentuman di pintu aku sekali disiksa dengan bunyi wisel dari mulut si kecil tu....

memang SAH....dia....perkataan pertama keluar dari mulut aku pagi tu....MIA !!!!!!!!!! oOOOHHH MIA...!!!!!


buka je pintu tengok ada budak kecik dengan mulut bersenjatakan wisel~ huahua...tu la kazen aku MIA anak usu aku dan mereka memang suka main kat umh aku bila balik bercuti~ sebab aku suka layan karenah budak2 kot sbb tu mereka suka pegi main kat umah aku~


AWKWARD~!!!!!!!!! budak kecil yang tolong bangunkan aku tido dah tu tiup2 wisel sampai aku bangun bukak pintu~ waaaaaaaaaaaaaaaaaa~
MALU pn ada gak la mana tak nya budak kecik bangun awal dan dah siap mandi dan aku.......aku SEORANG YANG PEMALAS itu pun si MIA yang cakap....hu hu

aku pn bergegas la g mandi


dan kami layan MV sama-sama~ makan makan~ dan memang tak sah aku jadi mangsa buli budak kecik~ rambut ditarik, di tolak, jadi bahan lawak dan macam macam lagi lah~ tak pe laaa diorang budak lagi

dan siang pn melabuhkan tirai berakhirlah HARI RAYA AIDIL ADHA aku~

~TAMAT~

No comments:

Post a Comment

sahabat yang merentas masa