Click Me

Falling leaves

Annyeong

Hello Chingoo~welcome to my blog~happy reading~

Pengumuman

Cakap Sambil Senyum

mitsu sayang semua yang sudi membaca blog ni..kita kawan sampai mati =_="

Total Pageviews

Powered By Blogger

Likes

nuffnang2

Sunday 4 March 2012

tak ada beza sangat pun...Weekend/Weekday

Annyeong,


buat muka hepi tapi dalam hati tension...alahai apa nak jadi ngn aku ni...hari-hari aku menghadap lappy je...nak kuar pulak macam tak ada sebab pun aku perlu keluar...awek pn tak ada...(perlu ke ada awek baru nak kuar?)...okey2 aku ni jenis tak suka kuar sesorang...atleast ada teman...sebab aku ni suka bercakap...haaaa...PESANAN: kalau orang taknak cakap lebih baik jadi bisu...betol tak?
tak suka orang senyap sebab aku akan berasa kekok...


dipendekan cerita, aku baru habis study and now tengah tunggu nak konvo...hari2 membelek newspaper di ruang tamu...korang dapat agak la kan...JOB HUNTING...tapi.....majoriti nak ada pengalaman...susah betul la nak dapat tempat yang terima fresh graduate macam aku ni..


eh..kalau ada pun job aku mana nak apply sebab aku punya transcript belom dapat amik lagi la...walau belom konvo, transcript pn boleh digunakan untuk apply keja...betol tak?


ok stakat ni je la...aku nak sambung tgok kisah nabi-nabi kat http://www.youtube.com/watch?v=vx_q7CeoUiM



No comments:

Post a Comment

sahabat yang merentas masa