Click Me

Falling leaves

Annyeong

Hello Chingoo~welcome to my blog~happy reading~

Pengumuman

Cakap Sambil Senyum

mitsu sayang semua yang sudi membaca blog ni..kita kawan sampai mati =_="

Total Pageviews

Powered By Blogger

Likes

nuffnang2

Sunday 25 March 2012

Smooth Draw 3

Annyeong,


Salam semua..saja aku nak share benda ni je...baru je download software ni..minat seni dari kecik tak pernah pudar walaupun dah tua bangka...ha ha ha...


nak guna benda alah ni tak susah tapi bagi aku sangat susah..tak pandai sangat bab lukis melukis digital ni



malu nak bagitau...aku amik masa 3 jam...kenapa 3 jam?? sebab pertama aku tak pandai guna benda alah ni sebab kedua aku bukannya melantak 24 jam depan lappy dan sebab ketiga tolak mandi makan minum lepak ngn kawan2 n main game...bahagi tolak tambah darab masa semua tu jadilah 3 jam...HE HE HE






kalau yakin pada diri sendiri macam ni la hasilnya..art orang lain lagi cantik...aku ni setakat mencuba bakat sendiri je

4 comments:

  1. hahahaha... lawa tu....
    serius lawa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye ke uncle jonni??...uncle jonny punya lukisan lagi best..

      Delete
  2. wooooooo...aku pon minat seni gak..tp suke conteng2 gitu jelaaaa..lukih2 mmg fail..ok teruskan ye!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tengkiu cimot..tgh berusaha menjadi lebih baik haha

      Delete

sahabat yang merentas masa