Click Me

Falling leaves

Annyeong

Hello Chingoo~welcome to my blog~happy reading~

Pengumuman

Cakap Sambil Senyum

mitsu sayang semua yang sudi membaca blog ni..kita kawan sampai mati =_="

Total Pageviews

Powered By Blogger

Likes

nuffnang2

Sunday 11 March 2012

Ini je yang aku mampu

Annyeong,


Sejak kebelakangan ni aku asyik mem-busy-kan diri mencari idea bagaimana nak menghabiskan masa lapang aku...errr, bukan bermaksud aku memang dah tak ada benda lain la nak dibuat...(report belom siap lagi bahan-bahan dah ada dah cuma nak mencari mood menaip tu je yang tak ada sekarang ni)...


Ye la dalam dok menghadap melayan kengkawan dan membaca blog2 yang menarik dan dalam kesepian mendongak keatas ilham pun datang...kekadang ilham tu datang dalam pelbagai cara contoh nya dari lirik lagu ke dan macam macam lagi lah~ so bila idea tu datang aku terus menterjemahkan ia menjadi sesuatu iaitu...LUKISAN...so aku nak share sedikit sebanyak yang aku mampu buat...so kalu ada kerajinan aku upload lagi lah ye so tgok la hasil kerja dari insan yang ter-sangat NOOB tentang seni seperti aku..huhu..sesetengah pic tu ada la dari post yang terdahulu...( eh..kalau korang ada baca post tu la hehe )




















No comments:

Post a Comment

sahabat yang merentas masa