Click Me

Falling leaves

Annyeong

Hello Chingoo~welcome to my blog~happy reading~

Pengumuman

Cakap Sambil Senyum

mitsu sayang semua yang sudi membaca blog ni..kita kawan sampai mati =_="

Total Pageviews

Powered By Blogger

Likes

nuffnang2

Friday 9 March 2012

Non-Stop bleeding

Annyeong,


Walaweh...Yahuuuuu...gembira tak tak terkata dan di susuli dengan perasaan yang tidak menyenangkan..mana tidaknya setelah menguatkan semangat berkobar-kobar setelah beberapa minggu menghempas diri kat tilam menahan sakit yang teramat sakit dek kerana ketakutan pada insan yang bernama DOKTOR GIGI...


OK.malam tadi aku pegi klinik gigi iaitu klinik kawan mak aku..dan aku pegi time tu jam 7 pm..sebelum aku nak masuk bila nama di panggil tu memang rasa nak ke tandas je tapi aku tahan je la...KETAKUTAN la katakan...SUMPAH aku memang berdebar debar...( sebelum berangkat dari rumah aku membaca ayat Kursi berkali kali )


"Barang siapa yang membaca ayat Kursi sebelum keluar rumahnya, maka Allah S.W.T akan mengutuskan 70,000 Malaikat kepadanya,mereka semua memohon keampunan dan mendoakan baginya."


disitulah aku ada keberanian dan menambah peratus keyakinan aku ni ketahap memuncak... ;D


ok dipendekan cerita---->nama ku dipanggil--->duduk--->kena inject--->kena cabut--->lega


bukan aku malas nak menaip OK...sebab malas mengenangkan peristiwa pahit berpisah bersama gigi ku yang menderhaka tuan nya sendiri..mengenangkan apa yang terjadi mambuat aku mengigil dan aku tido malam tadi sampai termimpi mimpi...SUMPAH~!!!! aku tak tipu...dan sepanjang malam darah tak berhenti mengalir bila malas nak bangun aku TELAN je la...adakah aku sudah menjadi VAMPIRE??



No comments:

Post a Comment

sahabat yang merentas masa