Click Me

Falling leaves

Annyeong

Hello Chingoo~welcome to my blog~happy reading~

Pengumuman

Cakap Sambil Senyum

mitsu sayang semua yang sudi membaca blog ni..kita kawan sampai mati =_="

Total Pageviews

Powered By Blogger

Likes

nuffnang2

Tuesday 20 March 2012

Mana lebih penting??

Annyeong,


Salam semua baru ada masa terluang nak updated blog ni..Jam sekarang menunjukkan  1.14 am waktu tempatan..nak cerita pasal yang berlaku kelmarin, aku tak cukup tido dengan separuh sedar terpaksa ku gagahkan kudrat aku dan dua kaki ku melangkah kuat keluar dari bilik...dalam hati nak je aku memeluk erat bantal dan merasa pelukan selimut ku...ho~ho


Pagi-pagi lagi dikejutkan dengan suara bapak aku..dia cakap Mak aku demam so tolong hantarkan ke Klink..dengan selamba aku tido balik...masa tu pukul 7 am kot...dan bangun balik kul 8 am..ANAK DURHAKA...oh tidakkkkkk~!!!

Sepantas kilat aku g mandi dan berkemas terus start kereta..KERETA??...hampir sebulan tersadai sebab aku malas nak kuar..terkejut gak aku tgok dalam kereta ada KULAPOK...kantoi aku tak jaga kereta....alamak sebelum mak aku tgok baik aku lap dulu...Pesan bapak sebelum jalan check dulu apa yang patut dan start dulu enjin atleast 5 minit bagi enjin panas dulu...MASA oh MASA..Nak kejar masa sbb dah lambat takut kat klinik ramai orang..



Lepas pegi Klinik terus teman Mak pegi beli barang dapur...(sebenarnya beberapa hari sbelum ni aku tak tegur Mak sebab haritu dia bising2 kat aku) haaaaacccuuuhhhhhh~!!! mengata diri sendiri...JANGAN IKUT PERANGAI AKU..


Balik aku terus sambung siapkan report aku...(taip dua page terus stop)..tepat jam 5.00 pm aku terus cuci kereta..biar berkilat sikit..
Layan makan ROjak dulu sebelum cuci kereta ho~ho


P/s: KORANG MESTI HORMAT ORANG TUA TERUTAMA MAK BAPAK KORANG DAN JANGAN MALAS DAN TIDO JE..APA YANG LEBIH PENTING??KELUARGA DAN TANGGUNGJAWAB SEBAGAI ANAK..(ketuk kepala sendiri report baru siap selangkah bayi)

No comments:

Post a Comment

sahabat yang merentas masa