Click Me

Falling leaves

Annyeong

Hello Chingoo~welcome to my blog~happy reading~

Pengumuman

Cakap Sambil Senyum

mitsu sayang semua yang sudi membaca blog ni..kita kawan sampai mati =_="

Total Pageviews

Powered By Blogger

Likes

nuffnang2

Thursday 29 September 2011

Aku lahir bulan Jun tahun NAGA


Annyeong to all


Trivia orang yang lahir pada bulan Jun ( aku )



- Amat pandai menjaga hati pasangan sekiranya dia perempuan.
  • ya bagi pempuan mcm ne bagi lelaki?sama juak kali


- Sukar melukai dan memahami hati pasangan.

  • patut la time ku bergerek dolok gerek ku slalu manas...menjaga hati?xplu la sbb aku dh single


- Mudah jatuh hati tapi terlalu memilih.
  • ya nang mena aku ngakuk nang mudah suka ngan org....mun memilih ya x la juak ekot keadaa juak xda la pilih melampau-lampau...aku tok x perfect ne juak


- Cerewet dalam hubungan.
  • mena la aku tok jenis cerewet ikit...sengal org mok melayan karenah aku sebab aku tok manjak kedak pusak tapi jaga2 mun kuku pusak dh kuar


- Selalu beremosi.
  • ada juak ikit tapi x la macam EMO or sampei org anggol


- Mudah merajuk dan mudah di pujuk.
  • ala majok ala2 manjak bah...mudah dipujuk?haha...malu ku eh tapi mena la aku mudah dipujuk...org senyum pn dh cukup...simple nk?haha


- Cepat rasa bosan dalam percintaan.
  • kali juak...ntah la, sebab ya aku xmok bergerek sebab aku xmok main perasaan org bh....bab cinta cintun tok aku bodo sikit...maaf


- Kurang yakin dalam perhubungan.
  • ya dari aku kecik nang ada perasaan cmtk, knk ow??aku takut benda nok serius yang melibatkan perasaan sebab ya aku mun suka aku just pendam


- Selalu melindungi pasangan dari kritikan atau umpatan orang.
  • haha...lucu tapi mena la hal tok aku xmok kupas lebih sebab past is past


- Elok untuk menjadi Ibu yang baik.
  • hoho....aku laki so jadi bapa yang baik la....kn?


- Dahagakan pujian dari pasangan.
  • sapa gik nak muji mun bukan pasangan tapi dalam kes aku tok xda org muji sebab aku "lone ranger" haha


- Pasangan Ideal: Lahir bulan 1,3,5,8.

  • belom tentu juak ya just ramalan jak



Trivia tahun NAGA




  • Naga melambangkan ciri-ciri watak seperti dominasi dan cita-cita.
"aku memang suka mengarah orang"
  • Naga lebih suka untuk hidup oleh kaedah-kaedah mereka sendiri dan jika dibiarkan sendiri, biasanya berjaya. 

"aku memang x suka ekot orang aku suka mbak hal kedirik jak"

  • Mereka didorong oleh, takut cabaran dan bersedia untuk mengambil risiko.
"sifat semulajadi aku"
  • Mereka bersungguh-sungguh dalam semua yang mereka lakukan dan mereka melakukan perkara-perkara dalam fesyen besar-besaran.
"bila aku dah buat sesuatu aku memang bersungguh-sungguh"


  • Malangnya, keghairahan dan semangat ini boleh meninggalkan Dragons yang rasa letih dan menarik, Dragons unfulfilled.While sering membantu orang lain, jarang sekali mereka akan meminta bantuan. 
"keburukan aku suka tolong org tanpa berfikir panjang tapi x suka meminta bantuan orang"
  • Lain-lain tertarik kepada Dragons, terutama personaliti warna-warni mereka, tetapi jauh ke, Dragons lebih suka bersendirian. 
"mungkin...tapi aku sangat setuju pasal suka bersendirian"
  • Mungkin kerana mereka yang paling berjaya apabila bekerja bersendirian. Pilihan mereka untuk bersendirian boleh mencari sebagai keangkuhan atau kegagahan, tetapi ciri-ciri ini tidak digunakan. 
"no komen"
  • Naga mempunyai tempers yang boleh meluap-cepat! Dragons lebih suka membawa kepada dibawa.
"aku marah bersebab tapi aku x pernah marah sesuka hati"
  • Pekerjaan yang membolehkan mereka untuk meluahkan kreativiti mereka adalah pilihan yang baik. Sesetengah kerjaya yang baik termasuk: pencipta, pengurus,penganalisis komputer, peguam, jurutera, arkitek, broker, dan person.
"wow....ada kaitan sikit aku mechanical engineering"
  • Dragons akan memberi ke dalam cinta, tetapi tidak akan memberikan kemerdekaan mereka.Kerana mereka mempunyai tempers cepat, kadang-kadang pendendam, rakan-rakan mereka perlu menjadi sukar bersama.
 "bukan mengongkong tapi terlalu amik berat sangat2"
  • Naga menikmati orang lain yang menarik, dan apabila mereka mendapati rakan-rakan yang betul, mereka biasanya akan melakukan kepada orang itu untuk life.
"memang x diragui la"
  • Dragons serasi dengan Monyet atau Tikus dan tidak sepadan dengan Ox dan Kambing.
"jodoh ditangan tuhan kita mampu merancang"

No comments:

Post a Comment

sahabat yang merentas masa