Click Me

Falling leaves

Annyeong

Hello Chingoo~welcome to my blog~happy reading~

Pengumuman

Cakap Sambil Senyum

mitsu sayang semua yang sudi membaca blog ni..kita kawan sampai mati =_="

Total Pageviews

Powered By Blogger

Likes

nuffnang2

Thursday 8 September 2011

PNMB Dinner

Annyeong,


April lepas aku ikut bapak ku g sambut Family Day PNMB, bapak aku kakitangan PNMB. Malam ya aku enjoy la juak dapat jmpa kawan2 bapak ku n ngga orang2 besar dalam PNMB. Malam ya aku makbpk ku ngn adik ku jak pegi..adik ku bongsu time ya kt asrama xpat ekot so aku la ganti tempat nya..aku tk jarang la juak join aktiviti bapak aku...banyak la juak aktiviti malam ya ada nok karaoke termasok bapak ku juak la ada belagu malam ya sekali 2 igek lagu...haha...cabutan bertuah ntuk kakitgn PNMB n byk gik aktiviti...ok tk la pic2 yang sempat aku amik malam ya



aku ngn bos ku



bos ku mak ku n aku

rami org malam ya

mc tgh berucap

sorg pn aku x kenal

Add caption


org besar sudah mari


meja num 5

jemput makan semua

No comments:

Post a Comment

sahabat yang merentas masa