Click Me

Falling leaves

Annyeong

Hello Chingoo~welcome to my blog~happy reading~

Pengumuman

Cakap Sambil Senyum

mitsu sayang semua yang sudi membaca blog ni..kita kawan sampai mati =_="

Total Pageviews

Powered By Blogger

Likes

nuffnang2

Thursday 8 September 2011

Bila aku ngn abg ku kebosanan xda line tenet di umh

Annyeong,


sapa x tension bila internet tiba2 ilang line kat umh?terutama abang aku la alu gila bila xda line ne ndak nya ya kaki game on9 haha bila xda keja boring2 duk umh xda bnda mok di polah raon2 la jalan penyelesaian ke-tension-an dan kekusutan dalam palak haha...tk la pic aku ngn abang aku meraon malam2 rah waterfront


megah nya DUN baru

ko termenung pa ya bro

byk eksen lu guna spek

eksen jak bh

peace no war

indahnya permandangan malam hari

posing gaya apa?

sori la kamera aku x clear haha

No comments:

Post a Comment

sahabat yang merentas masa