Click Me

Falling leaves

Annyeong

Hello Chingoo~welcome to my blog~happy reading~

Pengumuman

Cakap Sambil Senyum

mitsu sayang semua yang sudi membaca blog ni..kita kawan sampai mati =_="

Total Pageviews

Powered By Blogger

Likes

nuffnang2

Friday 16 September 2011

Mimpi 3 ekor ular

Annyeong,

Berkenaan dengan title entry aku, aku ada bermimpi ada 3 ekor ular kejar aku
  • ular yang pertama ya aku buru dengan menyepak ketepi jaoh2 dari aku(bukan sepak dengan kejam ok), pastu lak muncul lak 
  • ular kedua kejar aku dan ular kedua aku tolak tepi dengan kayu (bukan pukul sehinggga mati tp just tolak ketepi je)
  • ingatkan xda lagi pastu muncul lak ular ketiga kejar aku dan aku xingat aku wat apa kt ular tu sebab aku terbangun
so pendapat korang apa maksud mimpi tu?

orang kata x perlu la pikirkan sangat pasal mimpi sebab mimpi tu kn permainan tido...dan ada gak orang percaya mimpi tu satu pertanda dan ada maksud tersendiri.....emmmmm.....maksud tersendiri??pertanda??

so kalau korang tau tolong bagitau aku...sebab orang kata kalaumimpi binatang tu maksudnya pertanda buruk...btol ke?

sekongkol btol ular2 ni
lebih kurang macam tu la mimpi aku (sori kalau sketch aku x cantik)


comment sikit bleh?

2 comments:

  1. kmk mimpi ular patuk kmk.. ular kepala duak.. kmk ingat kan pekara biasa paduhal ada jin mok ngn kmk.. Alhamdulillah kinek dah d buang jin ya dr kmk..

    ReplyDelete
  2. Anonymous: kena buatan orang ka maksudnya mun mimpi ular?...kmk minta jauh dari perbuatan dan niat jahat orang...

    ReplyDelete

sahabat yang merentas masa