Click Me

Falling leaves

Annyeong

Hello Chingoo~welcome to my blog~happy reading~

Pengumuman

Cakap Sambil Senyum

mitsu sayang semua yang sudi membaca blog ni..kita kawan sampai mati =_="

Total Pageviews

Powered By Blogger

Likes

nuffnang2

Thursday 6 March 2014

Puitis

Ya sayang,
aku juga merasa peritnya
hati dilukai
tanpa rela dan paksa
ianya terjadi
terlalu cepat masa berlalu
sehingga aku tidak sedar perubahan
dalam sekelip mata

Ya sayang,
mungkin kata kata ini
mungkin menguris perasaan
hati orang orang yang aku ingin jaga
orang yang aku terlalu ambil peduli
selama ini

Ya sayang,
mungkin kata kata tulus
boleh membuatkan silaturahim terputus
mungkin kerana aku terlalu lurus
meluahkan sesuatu
hinggakan kebaikkan yang ada
hilang dan terhapus

Ya sayang,
kerana aku juga insan biasa
yang tidak mampu menahan rasa
amarah didada
gelora di jiwa
mengeredak seperti magma
namun sejujurnya
aku belajar untuk redha
dan ikhlas menghadapinya

Ya sayang,
aku sedar
aku juga manusia biasa
tidak sempurna juga
bukan menghukum juga
mungkin segalanya sudah nyata
apabila bukti didepan mata
adakah nasib mu sudah terbela?

Ya sayang,
aku sentiasa mendoakan kau disana
tidak putus aku rasa ikatan yang terbina
antara kita
ikatan sebuah keluarga
yang akan aku jaga
selamanya
semoga kau menemui bahagia
aku relakan semuanya
kerana masih ada
sisa sisa
cinta kita

by: azizianuar

No comments:

Post a Comment

sahabat yang merentas masa