Click Me

Falling leaves

Annyeong

Hello Chingoo~welcome to my blog~happy reading~

Pengumuman

Cakap Sambil Senyum

mitsu sayang semua yang sudi membaca blog ni..kita kawan sampai mati =_="

Total Pageviews

Powered By Blogger

Likes

nuffnang2

Wednesday 15 August 2012

Sampai berjumpa lagi...

Asalamualikum semua....

Selamat berpuasa...memang agak terlewat nak wish kat semua orang ni al-maklum la aku ni aku agak jarang nak online nak updated blog pun payah...lagipun sekarang kerja dah bukan duk melepak menghabis duit orang tua lagi..busy memanjangggggggggggggggggggggggggggggggggggggg....errrrr

Dua hari lepas aku g lepak umah kawan aku..mungkin agak lama kitorg x berjumpa lagi so aku g la jumpa diorang selagi diorg masih kat sini...diorg dah nak balik beraya dah...Qienah balik semenanjung dan Joe pulak balik Miri dah..

Lama dah tak menjejak kaki dirumah mereka..Lama juga dah x borak2 dengan mereka..kalu diimbas kembali memang pantas masa berlalu...kitorg kenal pun masa diorang amik aku sbg pelakon filem pendek diorg..tapi now menjadi kawan/member diorg walaupun aku ni boleh dikatakan orang luar...maksud aku memang takde kaitan dengan tempat belajar diorg..hehe..ibarat cendawan tumbuh selepas hujan je aku ni kan...tiba2 muncul di kalangan mereka..

Masa aku g lepak dirumah diorg malam tu diorg masing membelek buku maklum la diorg amik intersesi ada exam..rasa bersalah pulak nak lepak..tapi dah tau meka busy masih jgk aku duk melepak sampai jam 12..jahat kn aku...kitorg borak-borak n crita2...lama x jumpa kan...sedeh jugak pasni aku xtau nak g lepak mana dah diorg dah xda kat sini lagi..

Harap kita akan bertemu di lain hari...Best Friend For Ever

tQ sebab susah melayan karenah aku masa aku lepak umah korang...oh ya lupa pulak nak gtaw malam tu bersahur dirumah mereka..tengkiu sebab sudi masak untuk aku...hehehe

2 comments:

  1. cendawan tumbuh lepas hujan maksudnya banyak/muncul @ wujud dengan byk.. zi banyak ke? hahaha
    lg satu antarsesi/shortsem bukan intersesi..hahaha
    ok. ad dua kesalahan besar. :P hahaha

    ReplyDelete

sahabat yang merentas masa