Click Me

Falling leaves

Annyeong

Hello Chingoo~welcome to my blog~happy reading~

Pengumuman

Cakap Sambil Senyum

mitsu sayang semua yang sudi membaca blog ni..kita kawan sampai mati =_="

Total Pageviews

Powered By Blogger

Likes

nuffnang2

Tuesday 21 August 2012

Raya yang kian berlalu pergi



Asalamualaikum..

Rasanya tak terlambat aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA kepada semua selepas sebulan berpuasa menahan lapar dan dahaga...bukan tu ja menahan dan berperang dengan nafsu mmg agak payah kalu x betul2 kuat...harap2 semua tamat puasa tahun ni...kalu ada yang pecah puasa tu..emmmm...paham2 la jgn lupa ganti..

Mesti di pagi rasa semua mengharapkan yang indah dan yang terbaik kn...tapi ada segelintir orang x dapat merasa hari raya seperti yang yang di impikan ada yang terlewat bgn sebab kemas rumah last minit, ada yang sakit perut, ada yang xda mood sebab berselisih dengan awek dia, ada juga yang risau sebab keta prob tiba2 dan banyak lagi konflik yang berlaku kalu nak listkan kat sini sampai besok pun korang x mampu nak baca entry gila aku ni...

Dan seperti biasa raya aku berjalan dengan lancar walaupun ada juga yang boleh membuatkan raya ku hambar dan sedikit hampa..silap sendiri sebab owez hilang tiba2...bukan sengaja tapi aku tertido tanpa sedar..selalu camtu..aku gastrik lagi melayan perut yang memberontak dengan perasaan yang hepi owez ber-texting tiba2 rebah dengan otak kosong..aku x reply text si dia..dia tunggu sampai pagi..jahatnya aku buat macam tu..pagi raya kaw kaw dia marah aku..

Di hari raya pertama aku mmg duk umh ja sebab teda mood nk g jalan2, raya kedua baru la merajinkan kaki berjalan umah nenek,umah kazen...dua buah rumah ja..raya ni macam biasa teda teman...tgok org sana sini bawak awek..datang umah masing2 berpasangan...haha...takpe lain kali aku beraya bawak bini bawak anak...emmmm...5 tahun akan datang kot...haha...aminnnnn doakan aku ea.. **merepek**

Tahun ni aku x amik banyak gambar sebab aku rasa malas sangat nak bergambar..banyak dah berubah dalam 2 3 4 5 6 7 tahun ni kan...mana tidaknya kawan aku ada yang dah bertunang, ada yang dah kawin ada juga yang dah ada anak..wahhhhh jeles doe tgok diorg ada anak comel2 pulak tu..raya taun ni cuti aku 4 hari ja..aku amik UPL satu hari..dah kerja ni macam teda life ja...dulu free memamnajng ja tapi hujung bulan masok duit takpe la kan..tapi dah keja ni mmg kena bagi bebudak duit raya..hehe..nasib dah prepare duit seringgit byk2 letak dalam sampul duit..nak lebih2 tak boleh la sebab nak simpan jugak untuk masa depan..gua plan nak g sabah..kenapa sabah? hanya aku ja tau...hohoho

aku bersama kazen aku yang masih kecik2 dan comel

kawan membesar aku sekarang dah ada anak 2 org dah...anak dia comel2...

Selamat Hari Raya semuaaaaaaaaa ;)


P/S :maaf jika ada silap kata, terkasar bahasa or tersinggung perasaaan pembaca.. <3 salam semua...


2 comments:

sahabat yang merentas masa