Click Me

Falling leaves

Annyeong

Hello Chingoo~welcome to my blog~happy reading~

Pengumuman

Cakap Sambil Senyum

mitsu sayang semua yang sudi membaca blog ni..kita kawan sampai mati =_="

Total Pageviews

Powered By Blogger

Likes

nuffnang2

Tuesday 6 December 2011

Salah sendiri


annyeong,


wuwuwuwuwuwuwuwu....congek kali jak bunyi...entry tok agak merapu...madah awal...iboh ingga iboh manas


haha...aku nak klaka bahasa serawak jak ho...yah dah nama eksen gilak ya la jadi camtok...eksen gine ya bah? eksen sik mok ngekot pre-caution sebelom makei mesin ya bah...


kenak lah??...sebab tangan aku bebei/bisak/rumbak/lukak...mana kata korang lah mok describe gne...nti aku berjaku ndak nemu korang kelak....sorry mun bahasa Iban aku salah ho~ aku tauk sikit2 jak....ekekeke


udah gik ngarut/ngenjen ho~ yala tek madah tek nak tangan aku berdarah sehari hari sik berenti renti~ ndak ku tauk gne nak mesen gik~ dah di berik handy plaster gik juak nya kuar melileh kuar~ bongok kali nak...kenja kali nak...ekekeke...


arum tok 2 igek cincin jed aku pecah...dah ya warna merah juak...dan di sebabkan oleh mesin yang sama...nakpa la nasib aku...tinggal nok warna hitam gik tinggal eh~


alu sik rugged gik~ hua hua hua (~_~)"

No comments:

Post a Comment

sahabat yang merentas masa