Click Me

Falling leaves

Annyeong

Hello Chingoo~welcome to my blog~happy reading~

Pengumuman

Cakap Sambil Senyum

mitsu sayang semua yang sudi membaca blog ni..kita kawan sampai mati =_="

Total Pageviews

Powered By Blogger

Likes

nuffnang2

Tuesday 6 December 2011

Yearly maintenance


annyeong,


what is different between lathe machine and milling machine? haaaa, soalan ni khas ntuk bebudak mechanical engineering kalau ada yang bukan aliran yang berkaitan nak try jawab pun boleh...(ala macam la aku tak tau korang GOOGLE je kan)..ekekeke



ok rasanya dah berkurun aku tak mandi coolant, ni dah start balik dh TASK yang baru aku terima adalah menukar coolant atau lebih dikenali sebagai bendalir penyejuk...kenapa aku kata mandi pulak??...sebab memang komfem badan hanyir...


sebelum aku terima TASK tu memang aku dh di beritahu awal satu hari so aku pun prepare la baju spare ntuk kerja yang agak mengotorkan tu...ekekeke

No comments:

Post a Comment

sahabat yang merentas masa