Click Me

Falling leaves

Annyeong

Hello Chingoo~welcome to my blog~happy reading~

Pengumuman

Cakap Sambil Senyum

mitsu sayang semua yang sudi membaca blog ni..kita kawan sampai mati =_="

Total Pageviews

Powered By Blogger

Likes

nuffnang2

Tuesday 6 December 2011

Bilik Misteri di FKM??


Annyeong,


tik tok tik tok...haaa teka la~ aku tau korang pikir jam kan...bukan la nak kira masa balik tapi ni aku nak cerita pasal bilik misteri di FKM~ kenapa pulak aku kata misteri sebab student pun tak tahu apa kat dalam bilik tu~


tik tok tik tok...ekeke...lama gak aku tak pengang kayu panjang ni...sabar2 sebelum memulakan game kena la cuci dulu table ni...aku tak nak cakap la seram pun ada jugak aku tengok bilik tu...mana tak nya sarang labah2 debu dan tahi burung ahhh kenapa la bilik riadah ni di biarkan sebegini rupa...SAYANG BETULL~


aku dan kawan aku tolong kemaskan bilik tu sebab tu la syarat kalu nak guna bilik tu...tapi kitorang cuci table tu je~ opsss KANTOI..so kitoang bukan meng-ular OK~!!!! ni masa rehat tengah hari~


nampaknya dalam banyak game tu aku je menang~ aku kalah pun sebab aku termasuk 8 ball...hahaha...maklum la bila rabun nak aim ball pun tak betul dah...hahaha

No comments:

Post a Comment

sahabat yang merentas masa