Click Me

Falling leaves

Annyeong

Hello Chingoo~welcome to my blog~happy reading~

Pengumuman

Cakap Sambil Senyum

mitsu sayang semua yang sudi membaca blog ni..kita kawan sampai mati =_="

Total Pageviews

Powered By Blogger

Likes

nuffnang2

Tuesday 6 December 2011

Firedrill


annyeong,




Kring...kring...kring...eh macam karangan bebudak sekolah la pulak...fire drill tapi......aku tengok hujan lebat kat luar tu~


ramai pulak staf dan student keluar dari FK....lecturer pun ada gak...ahh sempat lagi aku tukar baju~ laaa student pempuan tengok pulak..."SORRY tak sengaja" aku pun bergegas la keluar dari workshop...


kuar je tengok ada pegawai bomba tengah tunggu kat parking lot...eh macam serius je...setelah taklimat dan pegawai tersebut memperkenalkan diri rupa nya mereka dari Bomba kota samarahan yang membuat lawatan kejutan....aku tak pasti sebab apa sebab aku asyik mengambil gambar...


wah ramai betol student...tapi hari2 aku turun tak pernah nampak pun batang hidung korang ea...MALU siot...aku sembunyi belakang orang je~ ekekekeke....hujan makin lebat dan aku pun pening kepala....LOLX

No comments:

Post a Comment

sahabat yang merentas masa