Click Me

Falling leaves

Annyeong

Hello Chingoo~welcome to my blog~happy reading~

Pengumuman

Cakap Sambil Senyum

mitsu sayang semua yang sudi membaca blog ni..kita kawan sampai mati =_="

Total Pageviews

Powered By Blogger

Likes

nuffnang2

Saturday 28 May 2011

Sabtu yang indah

Salam semua kepada pembaca,


hari ni best sangat sbb dpt berkumpul ramai2 kt umh aku..ada makan2 ckit2..best bkn sebab mkn tp best sebab lama x berkumpul ramai2 sesama keluarga dan mengeratkan lagi silaturahin sesama keluarga...aku dh xda idea nk mencoret kat blog ni...saja jenguk2 blog aku dh ditumbuhi sarang labah2 so aku pun come out with this topic dan post aktiviti aku arini...lagipun cuti sekolah adik aku cuti dan kazen2 aku pn yg masih kecik tu tgh bercuti balik kpg skrang...


so korang layan je la pic ni...ok..^^v


















No comments:

Post a Comment

sahabat yang merentas masa