Click Me

Falling leaves

Annyeong

Hello Chingoo~welcome to my blog~happy reading~

Pengumuman

Cakap Sambil Senyum

mitsu sayang semua yang sudi membaca blog ni..kita kawan sampai mati =_="

Total Pageviews

Powered By Blogger

Likes

nuffnang2

Tuesday 17 May 2011

Kebaikan Sup???Kenapa aku suka sup???

Sup?apa kita tau pasal sup?kenapa aku nak cita pasal sup lak?
Sebab aku suka makan sup la....hahaha....
bila demam aku makan sup x kira la sup apa janji sup la...(Halal)
sbb??haaa..ni la aku nk cerita sikit...

Jika anda berdiet sup adalah menu terbaik ntuk korang dan menarik perhatian korang...btol x?
Tahu x korang sup ayam mengandungi kandungan zat yang mampu meredakan selsema?
sbb aku dh buktikan sendiri...try la kalau korang selsema g mkn sup ayam k...
Selain tu gak sup ayam yg ada sayur sayuran amat la baik dan bermanfaat ntuk diri kita...

Kalau korang terkena selsema cuba la mkn semangkuk sup ayam yg panas...dan ubat jgn la lupa mkn ye....hehehe

nah pic yang aku amik mlm td....(^.^)v



sup yg aku buat





sedap x?


**life dead truth lie love hate**

No comments:

Post a Comment

sahabat yang merentas masa