Click Me

Falling leaves

Annyeong

Hello Chingoo~welcome to my blog~happy reading~

Pengumuman

Cakap Sambil Senyum

mitsu sayang semua yang sudi membaca blog ni..kita kawan sampai mati =_="

Total Pageviews

Powered By Blogger

Likes

nuffnang2

Tuesday 18 February 2014

Teka teki kehidupan

Dia yang berharta
Dia yang sederhana
Dia yang biasa biasa sahaja
Yang mana satu pilihan saudara?

Jika memilih yang berharta
Dia sudah terbiasa
dengan harta dan kemewahan dunia sedia ada
Takut nanti aku merana
tidak mampu memenuhi segala
kemahuan dan nafsu nya
sedangkan aku biasa biasa saja

Jika memilih yang sederhana 
Aku juga dalam dilema
Dia dalam ketegori zon amat selesa
Tidak merasa susah juga
Harus bagaimana?

Jika memilih biasa biasa saja
Dia puas merasa derita
menelan perit dunia
Inginkan merasa senang juga
Punyai harta dan wang berjuta

Sedangkan aku cuma manusia biasa
cuma mahu merasa bahagia
bersama orang yang aku cinta
tetap terus setia bersama


2 comments:

sahabat yang merentas masa