Click Me

Falling leaves

Annyeong

Hello Chingoo~welcome to my blog~happy reading~

Pengumuman

Cakap Sambil Senyum

mitsu sayang semua yang sudi membaca blog ni..kita kawan sampai mati =_="

Total Pageviews

Powered By Blogger

Likes

nuffnang2

Tuesday 18 October 2011

Bila tiada KATA, LAGU bersuara

Annyeong,


Susah betol nak melelapkan mata...ada sapa2 nak nyanyikan aku Lullaby song tak?...tadi pas tengok movie online kat youtube aku ter-klik la link lagu ni...eh kantoi la pulak aku selalu tgok movie kat youtube...LOL


aku x minat pun dengan penyanyi ni tetapi tangan gatal sangat ter-klik so aku layan je la...hmmm...sedap jgak lagu ni...aku tak tau la cmne korang menghayati sebuah lagu tapi bagi aku lirik tu penting sebab tu la aku lekat depan lappy jap bila dengar lagu tu...Bahasa yang cantik lirik pn menarik...


nak tau lagu apa? JOM LAYAN VID KAT BAWAH ni~ ENJOY!!!


No comments:

Post a Comment

sahabat yang merentas masa