Click Me

Falling leaves

Annyeong

Hello Chingoo~welcome to my blog~happy reading~

Pengumuman

Cakap Sambil Senyum

mitsu sayang semua yang sudi membaca blog ni..kita kawan sampai mati =_="

Total Pageviews

Powered By Blogger

Likes

nuffnang2

Thursday 8 May 2014

Tenat

Aku penat
mengimbas kembali kisah zaman kuno
kadang aku buat dont  know

Aku penat
memikirkan masalah lama
yang tiada habisnya

Aku penat
hidup dalam perhubungan
yang pasti akan banyak pertelagahan

Aku penat
mengenali hati baru
payahnya meraih kepercayaan

Aku penat
memberi harapan kepada keluarga sendiri
cukuplah hanya aku saja sendiri

Aku penat
dalam menjaga hati sendiri
tampa melukai hati orang yang aku kenali

Aku penat
mungkin aku kuat
tapi otak aku dah tenat

by: azizianuar

No comments:

Post a Comment

sahabat yang merentas masa