Click Me

Falling leaves

Annyeong

Hello Chingoo~welcome to my blog~happy reading~

Pengumuman

Cakap Sambil Senyum

mitsu sayang semua yang sudi membaca blog ni..kita kawan sampai mati =_="

Total Pageviews

Powered By Blogger

Likes

nuffnang2

Friday 2 May 2014

Hebat

Aku punya sahabat
jauh dan dekat
dari muda ke tua pelbagai peringkat
memang aku dengan mereka sangat rapat
jumpa lepak bukan mengumpat
tapi berbincang kata sepakat
dengan doa dan berkat
tangan saling berjabat
semoga kekal ke akhirat

Aku punya sahabat
lelaki dan perempuan tiada yang terikat
mungkin aku dan mereka dah terbiasa sangat
berjanji dan kadang terlambat
kadang rasa kehidupan yang meluat
adanya mereka aku boleh lupa sakit tenat

Aku punya sahabat
bukan ketegori tangkap muat
tapi mereka adalah yang terkuat
walaupun kadang suka menyakat
tapi dalam gurauan ada juga nasihat
aku bahagia sangat
sebab mereka aku jadi kuat
itulah berkat sahabat yang hebat

by: azizianuar

No comments:

Post a Comment

sahabat yang merentas masa