Click Me

Falling leaves

Annyeong

Hello Chingoo~welcome to my blog~happy reading~

Pengumuman

Cakap Sambil Senyum

mitsu sayang semua yang sudi membaca blog ni..kita kawan sampai mati =_="

Total Pageviews

Powered By Blogger

Likes

nuffnang2

Friday 2 January 2015

Kejar

Hari kedua dan hari jumaat pertama ku di bulan januari tahun 2015 sesuatu yang luar dari rutin harian aku yang biasa. Berada di tempat asing bagi aku sesuatu yg lama aku tidak rasai.

masih ada waktu terluang berbaki disini sebelum semuanya bermula dengan padatnya waktu tidak punya masa untuk diri sendiri lagi. Untuk diri sendiri pun sudah begitu cuba bagaimana pula jika punya jiwa untuk di jaga? mesti terluka dan terbiar saja dia. jadi itu satu sebab kenapa mengapa jalan ini di pilih.

Mungkin aku lama tidak melangkah jauh tapi jarak ini amat jauh untuk aku melangkah kaki. Jarak dulu sekadar bumi borneo tapi kali ini menyeberangi laut. Asing dan terasing...

Laut...

sungguh dekat rasanya di hati...

aku rindu pada kesayangan  (jiyo n leo)
aku rindu pada suasana di sana
aku tinggalkan segala untuk cinta
cinta yang gigih aku kejar



p/s: masih berlari mengejar diri sendiri yang semakin jauh kabur dari mimpi

1 comment:

  1. Ya la yg kmk rasa mula2 jejak kaki ctok...hehehe

    ReplyDelete

sahabat yang merentas masa