Click Me

Falling leaves

Annyeong

Hello Chingoo~welcome to my blog~happy reading~

Pengumuman

Cakap Sambil Senyum

mitsu sayang semua yang sudi membaca blog ni..kita kawan sampai mati =_="

Total Pageviews

Powered By Blogger

Likes

nuffnang2

Wednesday 18 June 2014

Menunggu Karma

Aku yang terusir
jauh dari kamu
cinta dan harapan
dibunuh dan mati
bangkit dan terbunuh lagi

Aku yang mengemis
mengais cintamu
seperti pengemis
aku yang dibunag dari relung tangan orang yang ku cinta
Oh Tuhan ampunilah dosa
dendam aku padanya
menunggu karma
aku menunggu karma

Dengar dan ingatlah
saat aku bangkit dari kesedihan
engkau kan berlutut
memohon diriku
memohon ampunan dari diriku

Oh tuhan ampunilah aku
niat buruk di doa
aku hanya inginkan
dia merasakan getir cinta ku
menunggu karma
aku menunggu karma

p/s: Ini lagu single terbaru dari NIDJI...aku suka lirik lagu ni...senyum :)



No comments:

Post a Comment

sahabat yang merentas masa