Click Me

Falling leaves

Annyeong

Hello Chingoo~welcome to my blog~happy reading~

Pengumuman

Cakap Sambil Senyum

mitsu sayang semua yang sudi membaca blog ni..kita kawan sampai mati =_="

Total Pageviews

Powered By Blogger

Likes

nuffnang2

Saturday 26 April 2014

Pendosa

Kita manusia
Hamba dunia
penuh pancaroba
dihiasi dengan tipu daya

Kenapa masih juga ternoda
kenapa masih juga terluka
lupakah pada sang pencipta
yang sentiasa membuka pintu taubatnya
untuk umat manusia segenap dunia

Kadang dalam menuju jalan di redha
aku pernah tersungkur jua
dengan segala macam benda di damba
segala macam cara yang ada
aku terluka
mengores jiwa dan raga

Namun sendiri aku berjaya
meningglkan sisa sisa yang ada
penuh tragis yang penuh duka
aku bahagia
dengan kesusahan yang menimpa
itu satu kekuatan yang ada
membuatkan aku terus berjaya
Namun aku tidak lupa
Asalnya aku juga
seorang pendosa

by: azizianuar

No comments:

Post a Comment

sahabat yang merentas masa